Secebis peringatan~

Bilamana diri diwaqaf untuk perjuangan Islam, jgn sesekali berniat utk meloloskan diri.. sekali melangkah kehadapan maka teruskan langkah itu... jgn pernah terlintas untuk melepaskan ikatan rabitah perjuangan... walau ribuan tribulasi melanda, yakinlah kemenangan pasti tiba...derita kita adalaah derita umat terdahulu, penat kita hari ini untuk generasi akan datang... teruskan beramal kerana Allah~

Tuesday 6 September 2011

Just Begin~

Salam Ceria buat sidang pembaca...

Alhamdulillah wa syukurillah kerana masih diberi peluang untuk hidup, antara nikmat terbesar... jua atas kesihatan dan segala2nya... terima kasih Allah...

Terima Kasih Tuhan

terima kasih tuhanku
yang sentiasa melimpahkan rahmatNya
membenarkan aku menghadapmu Tuhan
yang maha pengasih dan maha penyayang

untuk bercakap denganmu Tuhan
mengizinkan kuminta padaMu
memuja memuji sepenuh hatiku
memohon munajat padaMu ya Rabb

tapi aku khuatir ketika menghadapMu
tidak pula pandai beradab denganMu
aku mula bimbang kalau aku derhaka
dalam ketaatan
bukan rahmat dariMu yang kudapat
tapi ku kan dapat kemarahanMu
ya Rabbal alamin
maafkanlah aku....



No comments:

Post a Comment